VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (HOOD GYM)

účinné od 2. 8. 2025

Definice pojmů

Pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") se rozumí:

  • Poskytovatel – osoby uvedené v čl. I.

  • Klient – každá fyzická nebo právnická osoba, která využívá služeb Poskytovatele.

  • Služby – zejména pronájem tréninkových prostor, skupinové a individuální lekce, kondiční tréninky a další služby poskytované v rámci provozovny HoodGym.

  • Provozovna – místo podnikání uvedené v těchto VOP.

1. Úvodní ustanovení

Poskytovatel:

  • Jakub Gajda, IČO 754 985 70, sídlo: Dolní 310/56, 691 51 Lanžhot, e‑mail: jakubgajda@seznam.cz, tel.: +420 775 869 704

  • Robin Bačík, IČO 21724288, sídlo: Charvátská Nová Ves, Na Valtické 706/73, 691 41, tel.: +420 608 861 769

Provozovna: HoodGym Břeclav, Na Valtické 634, 691 41, Břeclav

Tyto VOP upravují práva a povinnosti při užívání služeb posilovny Hood Gym (dále jen "Služby"). Nedílnou součástí smlouvy jsou ceník, provozní a reklamační řád a zásady zpracování osobních údajů.

Dozor vykonává Živnostenský úřad Břeclav; dozor nad ochranou osobních údajů ÚOOÚ (www.uoou.cz). Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

2. Uzavření smlouvy, rezervace, odstoupení

2.1 Smlouva vzniká okamžikem potvrzení rezervace (on‑line, telefonicky, osobně) nebo zakoupením vstupu.

2.2 Při rezervaci na dálku má spotřebitel právo do 14 dnů odstoupit (§ 1829 OZ), není‑li Služba již vykonána. Klient výslovně souhlasí, že zahájením lekce právo na odstoupení zaniká.

2.3 Rezervaci lze zrušit nejpozději 30 minut před začátkem; později kredit propadá. Poskytovatel může lekci zrušit nejpozději 2 h předem (SMS/e‑mail); Klientovi bude kredit vrácen.

3. Ceny a platby

3.1 Aktuální ceny jsou dostupné na webu (https://www.hoodgym.cz/cenik/) a recepci.

3.2 Platba je možná hotově nebo QR platbou; účtenka je vystavena dle platných daňových předpisů.

3.3 Uhrazené kredity a permanentky jsou nepřenosné a nevratné, pokud není dohodnuto jinak. Klient bere na vědomí, že při nevyužití služeb ve stanovené době platnosti kredity a vstupy propadají bez nároku na náhradu.

4. Práva a povinnosti Klienta

4.1 Klient je povinen dodržovat provozní řád (k dispozici na baru/webu), pokyny trenérů a oznámení.

4.2 Klient je povinen informovat trenéra o svém zdravotním stavu. Cvičí na vlastní riziko.

4.3 Klient mladší 15 let vstupuje pouze s písemným / výslovným souhlasem rodiče; klient 15–18 let se souhlasem zákonného zástupce.

4.4 Klient současně prohlašuje, že je zdravotně způsobilý k výkonu fyzických aktivit a není mu známa žádná zdravotní překážka, která by mu bránila ve využívání služeb. Klient nesmí vstoupit do prostor provozovny ani využívat služeb pod vlivem alkoholu, návykových látek či jiných omamných prostředků. Poskytovatel je oprávněn odmítnout účast klienta na lekci, pokud existuje důvodné podezření, že by jeho účast mohla ohrozit jeho zdraví nebo bezpečnost ostatních osob.

5. Odpovědnost, bezpečnost a vstup dětí

5.1 Klient bere na vědomí, že veškeré sportovní aktivity vykonává dobrovolně, na vlastní riziko a odpovědnost a je si vědom možných rizik spojených s fyzickou aktivitou. Zavazuje se informovat trenéra o svém aktuálním zdravotním stavu (včetně onemocnění, zranění či jiných omezení) a dodržovat jeho pokyny i provozní řád gymu.

5.2 Poskytovatel odpovídá za škodu na zdraví a majetku v rozsahu stanoveném zákonem; nenese odpovědnost za újmu vzniklou nedodržením pokynů trenéra, provozního řádu či zamlčením zdravotních informací.

5.3 Poskytovatel má sjednáno pojištění odpovědnosti.

5.4 Vstup dětí do prostor gymu je povolen pouze pod přímým dohledem rodiče nebo zákonného zástupce. Rodič či zákonný zástupce nese plnou odpovědnost za bezpečnost a chování dětí v provozovně.

5.5 Poskytovatel nenese odpovědnost za zranění či újmu způsobenou nedostatečným dohledem ze strany rodiče nebo zákonného zástupce.

5.6 Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození osobních věcí klienta, pokud nebyly uloženy v určených uzamykatelných prostorách, nebo uloženy na baru.

6. Reklamace a řešení sporů

6.1 Reklamace lze uplatnit písemně na recepci nebo e‑mailem; Poskytovatel vyřídí do 30 dnů.

6.2 Subjektem mimosoudního řešení je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

6.3 Spotřebitel může využít také platformu EU ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr

6.4 Reklamace se vyřizují podle § 1914 a násl. občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

7. Ochrana osobních údajů a kamerový systém

7.1 Správcem osobních údajů je Poskytovatel uvedený v čl. I těchto VOP. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem poskytování služeb, evidence klientů, vyřizování reklamací, účetních povinností a ochrany majetku. Právním základem zpracování je plnění smlouvy a oprávněný zájem Poskytovatele.

7.2 Klient má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost údajů a podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).

7.3 Kamerový systém se záznamem (uložení max. 5 dnů) slouží k ochraně majetku a bezpečnosti; označení prostor je vyvěšeno.

7.4 Marketingové e‑maily jsou zasílány jen s výslovným souhlasem, který lze kdykoli odvolat.

8. Vyšší moc, změny provozu a VOP

8.1 V případě vyšší moci (např. živelní událost, nařízení státu) může Poskytovatel provoz dočasně omezit; platnost permanentek se prodlužuje o délku omezení.

8.2 Poskytovatel může jednostranně změnit tyto VOP; nové znění zveřejní min. 14 dnů před účinností na webu a recepci. Pokračováním v užívání Služeb Klient vyjadřuje souhlas s novým zněním.

8.3 Pokud Klient se změnou nesouhlasí, může smlouvu bez sankce ukončit ke dni účinnosti změny.

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Udělením souhlasu v rezervačním systému Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi v plném rozsahu.

9.2 Udělením souhlasu v rezervačním systému klient potvrzuje, že je zdravotně způsobilý k vykonávání fyzických aktivit, byl seznámen s provozním řádem a těmito VOP a souhlasí s nimi v plném rozsahu. Tento souhlas se považuje za písemné potvrzení uzavření smlouvy.

Tyto VOP nabývají účinnosti 2. 8. 2025.